niedziela, 1 listopada 2015

Podsumowanie miesiąca: październik

Przeczytane w tym miesiącu:
1. Drzazga - Ewa Nowak [recenzja]
2. Krzywe 10 - Ewa Nowak [recenzja]


Nowe w tym miesiącu:
Październik nie sprzyjał zakupom i dlatego w mojej biblioteczce pojawiły się jedynie
3 nowe książki. 
1. Niemoralna gra Jolanta Kosowska (książkę otrzymałam od autorki)
2. Pułapka na myszy - Agata Christie (wygrana w wyzwaniu Na tropie Agathy)
3. Lśnienie - Stephen King (wygrana w konkursie Nie teraz - właśnie czytam)
4. Eperu - Augusta Docher   e-book

Na blogu:
- podzieliłam się opinią na temat 2 książek
- pokazałam kilka zrobionych przeze mnie zakładek [klik]
- zorganizowałam konkurs
- zrealizowałam 1 tag (Oscarowy tag książkowy)
- zaproponowałam książki idealne na Halloween [klik]

W październiku blog został odwiedzony 965 razy. 

Przypominam o fanpage'u na facebooku i profilu na instagramie.

Jak widać ten miesiąc był bardzo skromny pod względem przeczytanych książek oraz nowych pozycji w biblioteczce, ale przyszły zapowiada się dużo lepiej.

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie!
Będzie mi bardzo miło jeśli dasz znać co myślisz o tym poście :)