wtorek, 15 marca 2016

Pogaduchy u Aguchy tag

Z grupą blogerów stworzyliśmy nowy tag! Do nazwy każdego z naszych blogów dopasowana została kategoria. Zapraszam do zapoznania się z moimi odpowiedziami
i nadrabiania zaległości jeśli kogoś z wymienionych blogerów jeszcze nie znacie :)
Leon Zabookowiec – powieść z wyrazistym/ekscentrycznym bohater, który zapadł Ci w pamięć 

Kociara – powieść z bohaterem, który chadza własnymi ścieżkami, nie słucha innych 
Flawia jest jedenastoletnią dziewczynką, ale już teraz robi to co chce i nie słucha innych.

Matka Puchatka - książka, w której matka odgrywa ważną rolę

Wśród Pocztówek – książka z motywem podróży

Zaczytany glonek – książka z motywem przyrodniczym, ulubiony element przyrody w literaturze 
Długo zastanawiałam się nad inną opcją, ale jednak zostanę przy Harrym Potterze. Zakazany Las, Bijąca wierzba..

Recenzje przy kawie – książka z motywem jedzenia
Trochę nietypowo, ale myślę, że zaburzenia odżywiania też można dopasować do tej kategorii.
 

Książkowy wolontariat – książka z motywem niesienia pomocy innym
Doktor Nick pracuje w klinice dla zwierząt, na co dzień pomaga chorym i rannym.

Bukowe opowieści – książka z motywem książki 

Recenzje Wojtka – książka z wątkiem muzycznym

Świat fantasy – książka z wątkiem fantastycznym

97books – książka z liczbą w tytule 
 


Tanayah czyta – książka, gdzie akcja dzieje się w bibliotece
Co prawda akcja Nocy w bibliotece nie toczy się w bibliotece, ale to tam wszystko się zaczyna.

Isabel Czyta – książka słodka jak cukierki 
Co może być słodszego od kota? Pamiętnik Kociłapki to zbiór komiksów o jednym z  cudownych przedstawicieli tego gatunku.

Kitty Candy – powieść ze zwierzakiem 
  


Książkowy świat Niki – książka, której akcja rozgrywa się w innym świecie

Imperium Książkomaniaczki – książka z monarchią 
Nic nie przychodzi mi do głowy...

Książko, miłości moja – powieść, którą kochasz
 

Blask książek – powieść, która rozjaśni każdy smutny dzień
Na poprawę nastroju najlepsze są zwierzęta. Przy tym szczeniaku zawsze uśmiech się pojawia :) 

Modna książka – powieść, którą wszyscy znają, bo jest na topie

Książka od kuchni – książka, która pokazuje jakąś dziedzinę życia od zaplecza 

Krzywe Recenzje – książka kiepsko napisana, przy której się męczyłaś

Nowe horyzonty – książka, która zmieniła Twój światopogląd
Jeszcze takiej nie ma.

Po Książkach Mam Kaca – książka, po której miałeś kaca książkowego
 

Sebastian Czyta - książka, przez którą zarywałeś nocki
Często mi się to zdarzało. Mogłabym tutaj podać co drugą książkę jaką przeczytałam ;)

Waniliowe czytadła - książka, która wyjątkowo "pachniała"
Nie wiem czy pachniała wyjątkowo, ale to pierwsza książka, która przychodzi mi do głowy gdy słyszę słowo "zapach".

Blue Kuba Books – ulubiona książka z elementem koloru niebieskiego
 

Magia książek – książka z okładką, która oczarowała Cię od pierwszego zobaczenia
  

Viktolandia – ulubiona powieść z dzieciństwa

Books Culture - ulubiony klasyk literatury 

Moje spojrzenie na kulturę – ulubiona ekranizacja książki 

As Kier – szczęśliwy traf, książka, która nie zapowiadała się dobrze, a okazała się przyjemną lekturą 

Subiektywne recenzje - książka, o której masz odmienne zdanie niż inni
Ciągle docierają do mnie zachwyty nad książką Oddam ci słońce. Mi nie przypadła do gustu, ale nie przeczytałam jej do końca. Może jak kiedyś do niej wrócę i dobrnę do końca, to zmienię zdanie.

MajkaBloguje - ulubiony blog książkowy 
Nie umiem wskazać jednego ulubionego, ale bardzo lubię na przykład Lustro Rzeczywistosci i Wymarzoną Książkę.

Zakątek Czytelnika – najlepsze miejsce do czytania
Najczęściej czytam w łóżku i jest to zdecydowanie najlepsze miejsce.

Książkowy świat – pokaż swoją biblioteczkę 
Moja ulubiona część biblioteczki!
 
 

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie!
Będzie mi bardzo miło jeśli dasz znać co myślisz o tym poście :)