czwartek, 17 maja 2018

[ZAPOWIEDŹ, konkurs] Piekielna miłość - K. N. Haner

Z przyjemnością informuję, że w Piekielnej miłości - najnowszej książce K. N. Haner pojawi się moja rekomendacja. Jest to drugi i ostatni tom Serii Mafijnej wydanej przez wydawnictwo Editio Red. Premiera książki przypada na 25 maja, ale już teraz można dokonać zakupu na przykład na empik.com



Piekielna miłość


Autor: K. N. Haner
Wydawnictwo: Editio Red (Helion)
Data premiery: 23.05.2018
Liczba stron: 
Gatunek: romans, erotyk (+18)









Opis wydawcy:
Zakończenie bestsellerowej serii Królowej dramatów!


Nicole

Czasami jedna chwila już na zawsze odmienia nasze życie. Kto powiedział jednak, że powinniśmy poddawać się temu, co przyniósł nam los? Dlaczego nie możemy się zbuntować, powiedzieć dość i zrobić wszystko po swojemu? Może dlatego, że nie mamy na to sił?

Wydarzenia ostatnich tygodni sprawiły, że nie poznaję samej siebie. W lustrze widzę zupełnie obcą kobietę. Jedynie czego pragnę, to zapomnieć o tym, co mnie spotkało. Niestety każdy dzień przypomina mi, że tak naprawdę nic nie znaczę. Nie mam nic. Nie mam serca. Duszy. Przyszłości. Teraz jestem przecież po prostu zwykłą dziwką.

Marcus
Dojdę do samych bram piekieł, by ją odnaleźć, i wyrwę ją ze szponów tego, który chce nas zniszczyć. Poświęcę wszystko, co mam. Oddam duszę, która znowu żyje właśnie dzięki niej.
Zmieniłem się. Kiedyś wszystko, co robiłem, robiłem ze złości i poczucia niesprawiedliwości. Żyłem nienawiścią, pragnąłem zemsty na tych, którzy tak naprawdę nie powinni mnie obchodzić. Dobiłem do dna, a wtedy poznałem Nicole i to ona sprawiła, że zacząłem piąć się w kierunku światła. Teraz robię wszystko z miłości do tej jedynej. Nicole to moja miłość. Piekielna miłość.

Moja rekomendacja:
Linki:

Moja recenzja Piekielnej miłości jutro pojawi się na blogu. O pierwszym tomie pisałam tutaj.
_____________________________________________

KONKURS
A żeby umilić sobie i Wam czekanie na premierę tej świetnej książki już teraz zapraszam wszystkich na konkurs, w którym do wygrania zestaw dwóch książek z Serii Mafijnej, czyli  Zakazany układ i Piekielna miłość! Serdecznie zapraszam wszystkich do wzięcia udziału.

Zadanie konkursowe:
Pokaż co aktualnie czytasz.



Warunki jakie trzeba spełnić, aby zgłoszenie zostało przyjęte:
1. W komentarzu wyrazić chęć wzięcia udziału w konkursie.
2. Podać adres e-mail.
3. Być obserwatorem bloga (osoby spoza bloggera mogą zamiast tego polubić fanpage na facebooku lub konto na instagramiepodać dane swojego profilu).
4. Udostępnić baner i link do konkursu na swoim blogu/facebooku/instagramie.
5. Wykonać zadanie konkursowe (dodając na swój profil i wstawiając tutaj w komentarzu link lub wysyłając na e-mail: kociara.mojepasje@interia.pl).
6. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające adres do korespondencji na terenie Polski. 

Konkurs trwa od 17 maja do 24 maja(do godziny 23.59). Zwycięzca zostanie ogłoszony w dniu premiery Piekielnej miłości, czyli 25 majaPo ogłoszeniu wyników, zwycięzca ma 3 dni na podanie danych do wysyłki nagrody. Konkurs odbędzie się jeśli zgłosi się minimum 5 osób.

Konkurs odbywa się równolegle na facebooku i instagramie (wyłoniony zostanie jeden zwycięzca), linki powyżej. Jedna osoba może zgłosić się po jednym razie na każdym z portali (raz na blogu, raz na facebooku, raz na instagramie), co zwiększy szanse na wygraną. Powodzenia!



WYNIKI
Bardzo dziękuję wszystkim uczestnikom za wzięcie udziału. Prawidłowych zgłoszeń było aż 28!

1. ciinicniemow
2. kasia92s
3. nattdrauhl
4. waldzzio
5. nattphotography__
6. bookostrada
7. _alex_sandra_mama_
8. sylwia84w21
9. czytaam
10. margo92la
11. malgorzatanocon
12. bookstagram_11
13. goodbook_kk
14. booksland_reads
15. majlen_p
16. soosweet0
17. anata_linette
18. lukawskae
19. julitahejka
20. mamaaniaa
21. pat_patricia_ricia
22. leoslionn
23. kasia_recenzuje
24. books.are my lajf
25. dzaborska
26. jhm_books
27. Lex May
28. Gosia

Muszę powiedzieć, że to był bardzo ciężki wybór. Wahałam się szczególnie między dwoma zdjęciami. W końcu postanowiłam zrobić losowanie. Tym sposobem nagrodę główną otrzymuje... jhm_books.

Postanowiłam również wysłać dwie niewielkie nagrody pocieszenia. Osoby, które je otrzymają wyłoniłam drogą losowania, a są to...  kasia_recenzuje i Gosia.

Bardzo proszę całą trójkę o jak najszybsze podanie adresów (w wiadomości prywatnej na instagramie lub prze e-mail: kociara.mojepasje@interia.pl). Na adresy czekam do 3 dni (czyli do końca 28 maja)

12 komentarzy:

  1. Zdjęcie wysłane na mailu, bloga oczywiście obserwuję jako "Lex May".
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, baner dodany na blogu (w lewym pasku bocznym): http://mrok-fanfic.blogspot.com/
      Mail: Lexy5872@wp.pl

      Usuń
    2. Zgłoszenie przyjęte :)

      Usuń
  2. Różne opinie o twórczości autorki słyszałam i chętnie wyrobię sobie własną przy okazji tego cyklu. Mam go w planach i mam nadzieję, że szybko uda mi się go przeczytać.

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rekomendacji, to zawsze cieszy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje. O autorce wiele słyszałam. Może kiedyś dam jej szansę. zapraszam do siebie ;-)
    https://zycieksiazkamipisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety do twórczości tej pani w ogóle nie mam przekonania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :)
    gosia.s012@gmail.com
    Zdjęcie już wysyłam na maila :)
    Udostępnione: https://plus.google.com/u/0/109277626498952917545

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie!
Będzie mi bardzo miło jeśli dasz znać co myślisz o tym poście :)